Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowe oblicze turbosprężarek
Autor Wiadomość
bartek78 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 16vt ex,20vt+
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 120
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2015-03-05, 8:05 pm   Nowe oblicze turbosprężarek

Chcesz żeby twoje auto w końcu jechało tak jak trzeba ? Napisz do nas :D
A tak na poważnie Jest możliwość zwiększenia trwałości i wydajności Turbosprężarki.
Trwałość sprężarki
wymiana zestawu naprawczego na specjalny wzmacniany Czyli :
-łożysko aksjalne-oporowe 360°
-specjalny pierścień kuty i cięty laserowo z podwójnym zamkiem który stosujemy od strony wydechowej
-specjalne tuleje i odrzutniki olejowe wykonane z dużo lepszych materiałów niż seryjne
-specjalna obudowa łożyskowań tzw.korpus centralny, który posiada wyższe gniazda na tuleje
(seryjny wymiar tulei to 7.68mm a specjalne 9.41mm-dotyczy to turbosprężarki TB2810 kod.454154 mowa o korpusie centralnym)
W TB0367-465103 korpus pozostaje seryjny gdyż ta sprężarka jest bardzo mocną konstrukcją
aż wręcz toporną posiadającą mega laga i pracującą na niskim doładowaniu:
Seryjnie 1.05 chwilowe stałe 0.80 co o połowę lżejszy układ wirujący
w TB2810 musi już dmuchnąć chwilowego ciśnienia 1.20 bara a stałego 1.00 bara
.
Wydajność Możliwość zastosowania większych kół kompresji seryjne koło w TB2810 i TB0367 to 42,50/60
:!: uwaga zastosowanie kół kompresji większych niż 42.50/60 wymaga strojenia :!:
Wymiary będą podane w załączniku.





:idea: :!: P.S części nie regenerujemy tylko stosujemy nowe jedyne używane części to muszla żeliwna,aluminiowa i zawór tzw aktuator :!: :idea:







;diab ;diab ;diab ;diab ;diab ;diab ;diab ;diab ;diab
Mamy też w ofercie koła kompresji z kutego aluminium i obrabiane na CNC czyli tzw "billet"
bardziej odporne na zużywanie się podczas stosowania filtrów stożkowych
lub wkładek oraz bardziej wydajne przy tych samych wymiarach są dłuższe łopatki
gdyż mniejszej średnicy jest rdzeń niż w zwykłym kole kompresji
a także masa tego koła jest mniejsza o 20% względem oryginalnego
Przy zastosowaniu większych kół kompresji różnica może zwiększyć się do 50% względem oryginanego
poprawa geometrii łopatek czyli zwiększona wydajność zyski w mocy do 10%
szybsza reakcja na gaz czyli mniejszy LAG posiadamy wszystkie wymiary i różne kombinację łopatek
czyli ilość do TB2810 zalecana ilość to 0/11 a nie jak jest w ori 6/6






Cennik
Zestaw wzmacniany 1050zł. lub 1150zł z większym kołem kompresji.
Zestaw wzmacniany+koło kompresji kute CNC 1500zł czas oczekiwania 7dni / na dzień dzisiejszy dostępne jest 1szt. koła kompresji od ręki .
Wszystkie części są nowe ,gwarancja 12 miesięcy bez limitu kilometrów do ceny należy doliczyć koszta przesyłki.
Jeżeli ktoś potrzebuje fakturę podane ceny są cenami netto.

! UWAGA !
Zmiana cen dla TB0367

zestaw wzmacniany 1250zł
zestaw wzmacniany koło kompresji CNC 1500zł

Kontakt tel.668731082 pytania kierować na PW
www.turbo-lab.pl

11039756_1059106380772007_419761121_n_1_415-001.jpg
Turbosprężarka po regeneracji TB2810 koło kompresji CNC billet 0/11 łopat
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 91,02 KB

11040280_1059625067386805_1332353969_n_704-001.jpg
Turbosprężarka TB2810 po regeneracji bez obudowy strony gorącej ,czyli wydechowej.
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 82,35 KB

11046992_1059106710771974_1955784777_n_136-001.jpg
TB2810 po regeneracji
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 90,88 KB

20130315_121100_260.jpg
Przekrój turbosprężarki z rodziny T2
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 107,26 KB

11039735_1059168927432419_2049717679_n_149-001.jpg
Koło kompresji CNC billet do TB2810 rozmiar zewnętrzny taki sam jak w seryjnej .
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 95,93 KB

dsc_0037_824_192_134-001.jpg
TB2810 po regeneracji łożyskowanie 360° reszta seryjna czyli układ wirujący .
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 59,84 KB

imgp2948_resize_205_158-001.jpg
TB0367 do FC16V po regeneracji .
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 63,88 KB

11047151_1059625090720136_868174236_n_1_668-001.jpg
Rdzeń/wkład- złożony na kompletnie nowych częściach ,łożyskowanie 360°,korpus centralny nowy z szerszymi gniazdami i tulejami niż w oryginale ,koło kompresji z kutego aluminium obrabianego na CNC tzw.billet
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 71,38 KB

11051194_1059625094053469_625592804_n_421-001.jpg
Koło kompresji CNC billet do TB2810 ,polepszona geometria łopat maksymalnie odchudzona wersja ,cienki rdzeń mniejsza waga ,11 łopatek zamiast 12 itd.
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 78,91 KB

turbo2-001.jpg
Zestawy naprawcze zwykłe do TB0367 i zwykły z łożyskiem 270c doTB2810 i ulepszony łożyskowanie 360° plus pierścień kuty i cięty laserowo z podwójnym zamkiem .
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 95,68 KB

turbo1.jpg
Tuleje seryjne niskie wysokie jakie my stosujemy .
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 125,17 KB

turbo.jpg
Zdjęcie przedstawia przewagę koła kompresji CNC nad seryjnym ,mniejsza masa ,większa powierzchnia łopatek przy identycznych rozmiarach zewnętrznych
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 110,51 KB

turbo3-001.jpg
Wkład do TB2810 nowy zwykły koło jak w seryjnej obok uszkodzony wkład fabryczny i nowy z kołem kompresji billet
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 108 KB

20130308_123532_877.jpg
Rozmiary kół kompresji dostępne od ręki do TB0367-FC16V i TB2810-FC20v
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 111,44 KB

Kolaże.jpg
Uszkodzona turbosprężarka TB2810,uszkodzeniu uległo korpus centralny i łożyskowanie jak zawsze w tej turbosprężarce a nie jak ludzie piszą że uszczelniacze
Plik ściągnięto 30560 raz(y) 114,64 KB

_________________
16VT+ , 20VT+ :D
Ostatnio zmieniony przez bartek78 2017-04-15, 8:27 pm, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2015-03-06, 10:28 am   

Bartek, fajnie jak byś jeszcze poopisywał zdjęcia... :wink:
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
bartek78 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 16vt ex,20vt+
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 120
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2015-03-06, 4:28 pm   

DESANT napisał/a:
Bartek, fajnie jak byś jeszcze poopisywał zdjęcia... :wink:


Gotowe :wink:
_________________
16VT+ , 20VT+ :D
 
 
Galus87 
Członek Zarządu FCKP



Auto: S60 2.4 20VT
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 2177
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-03-08, 2:29 am   

Mając wszelkie pytanie walcie śmiało na PW lub telefonicznie do Bartka.
Wszystko się dowiecie.... na czym proces polega.

Mam jedną prośbę i kieruję JĄ do wszystkich, nie zaczynajcie rozmowy od pytania na jaki rabat możecie liczyć. Nie ma też możliwości zrobienia turba gdzie indziej, a wymiany samego wirnika w Turbo LAB.

Pozdrawiam,
zarząd FCKP.
_________________
było 1.8 MY96 2008-2011
było 20VT PLUS 2013-2016
Ostatnio zmieniony przez Galus87 2015-03-08, 2:30 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Artur 
Advanced Forum User


Auto: Fiat coupe
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 790
Skąd: rzeszow
Wysłany: 2015-03-18, 7:55 pm   

Mogę tylko polecić współpracuje z nimi już chwilę wielu moich klientów również ,precyzja staranność oraz jakość części jest na wysokim poziomie .
_________________
Wszystkie czesci fiat coupe kontakt 664 -492-098
 
 
BoNes 
Young Forum User


Auto: 2x Fiat Palio
Wiek: 27
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 81
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-03-31, 5:36 pm   

Witam.
Napisz jeszcze co obejmuje cena 1050zł, "sportowy" zestaw + obudowa + wirnik + koło ?
I czy jest możliwość kupna samego kutego koła kompresji ?
Pozdrawiam Bogusław.
_________________
Fiat Palio Weekend 1,6 1998
Fiat Palio Weekend 1,6 2000
 
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6657
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2015-03-31, 5:52 pm   

BoNes napisał/a:
I czy jest możliwość kupna samego kutego koła kompresji ?

A gdzie masz zamiar to sobie wyważyć?
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
bartek78 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 16vt ex,20vt+
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 120
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2015-03-31, 7:14 pm   

BoNes napisał/a:

Napisz jeszcze co obejmuje cena 1050zł, "sportowy" zestaw + obudowa + wirnik + koło ?


Cena obejmuje :Rozłożenie Turbosprężarki na części pierwsze , układ wirujący czyli CHRA ląduje w śmieciach , oczyszczenie muszli żeliwnej i aluminiowej ,złożenie kompletnego CHRA czyli Wirnik +koło kompresji + obudowa łożyskowań +łożyskowanie (360°) + wyważenie + doważenie układu wirującego + ustawienie aktuatora +gwarancja 12 miesięcy

BoNes napisał/a:
czy jest możliwość kupna samego kutego koła kompresji ?


U mnie nie ma możliwości zakupu części do Turbosprężarek gdyż nie prowadzę sklepu z częściami a zajmuję się regeneracją Turbosprężarek czyli usługą (Jest możliwość kupna takiego koła kompresji CNC na wolnym rynku w PL koszt około 1000 zł :wink: )
_________________
16VT+ , 20VT+ :D
 
 
BoNes 
Young Forum User


Auto: 2x Fiat Palio
Wiek: 27
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 81
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-04-01, 5:37 pm   

P@bLO napisał/a:
BoNes napisał/a:
I czy jest możliwość kupna samego kutego koła kompresji ?

A gdzie masz zamiar to sobie wyważyć?


U siebie w pracy ;) Techmot
Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam !
_________________
Fiat Palio Weekend 1,6 1998
Fiat Palio Weekend 1,6 2000
Ostatnio zmieniony przez BoNes 2015-04-01, 5:38 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
lukirks83 
Old Forum User


Auto: FIAT COUPE
Dołączył: 14 Lis 2014
Posty: 110
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-04-28, 11:13 am   regeneracja turbiny

Bartek dzięki wielkie, kawał dobrej roboty w bardzo dobrej cenie, ludzie nie bawcie się w kupno używek tylko od razu do Bartka wysyłajcie, ja jestem mega zadowolony i dopiero auto odżyło po regeneracji :)
Solidny i uczciwy człowiek, dużo podpowie i poradzi :)
Pozdrawiam
_________________
do samego końca, mojego lub jej :)
 
 
BoNes 
Young Forum User


Auto: 2x Fiat Palio
Wiek: 27
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 81
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-09-14, 1:50 pm   

No i dostałem przed chwilą turbo od Bartka i szczerze go polecam, pełen profesjonalizm ! Tyle cierpliwości do tak upartego człowieka jak ja to mało kto posiada :D
_________________
Fiat Palio Weekend 1,6 1998
Fiat Palio Weekend 1,6 2000
 
 
 
Leszek 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: FC 20VT plus
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1959
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2016-02-20, 10:50 pm   

Dzięki Bartek za szybką i solidną usługę.

IMG_9106.JPG
Plik ściągnięto 26008 raz(y) 123,42 KB

_________________

 
 
bartek78 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 16vt ex,20vt+
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 120
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2016-02-29, 8:04 pm   

Promocja na nasze usługi dla ludzi z forum od dnia 1.03.2016 do 31.03.2016
-50zł od wybranej opcji na zwykłym kole kompresji .
-100zł od wybranej opcji na kole kompresji CNC billet.
_________________
16VT+ , 20VT+ :D
 
 
bartek78 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 16vt ex,20vt+
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 120
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2016-09-07, 10:01 pm   

Mega promocja na zakończenie sezonu na regenerację tb2810 z kołem CNC rozmiar seryjny 1300zł + wysyłka ilość dostępna w tej cenie 3szt.
_________________
16VT+ , 20VT+ :D
 
 
TomElk 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe
Wiek: 36
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 166
Skąd: Ełk
Wysłany: 2016-09-08, 10:03 am   

Bartek robił mi starego RSa, jak i teaz zajał sie moim nowym, poprawił spływ oleju i z precyzja chirurga wszystko było zrobione, plus do tego świetne wsparcie techniczne, godziny dyskusji i porad, po prostu grzech nie polecić ! :)

PS. jak sie później okazało poprzedni "tunerzy" robili fuszerke na masową skalę, warto docenic indywidualne podejscie w tych czasach
_________________
LE 315
 
 
Leszek 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: FC 20VT plus
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1959
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2016-12-13, 5:56 pm   

Dzięki za kawał porządnej roboty, na jakiś czas damy Ci spokój. Kobiemu dziękujemy za logistykę w temacie.

921d.jpg
Plik ściągnięto 17280 raz(y) 112,58 KB

_________________

 
 
TomElk 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe
Wiek: 36
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 166
Skąd: Ełk
Wysłany: 2016-12-14, 3:10 pm   

co to za turbawki ? Bartek a moze napiszesz o nowych modyfikacjach turbo ? :)
_________________
LE 315
 
 
Galus87 
Członek Zarządu FCKP



Auto: S60 2.4 20VT
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 2177
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-12-14, 4:04 pm   

a co mało jest opisane u góry ?
_________________
było 1.8 MY96 2008-2011
było 20VT PLUS 2013-2016
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-06, 2:23 pm   

Nie tylko w UK na podstawie fabrycznej turbiny potrafią zrobić taką by osiągnąć moce w okolicy 350 km i 450Nm.

Bartek dla mnie to cudotwórca który posiada wiedze oraz sprzęt i do tego pełne zaangażowanie w tym co robi.

Plan był jeden by na ori. stronie zimnej zrobić jak największą moc. Co do pełnej charakterystyki hybrydy niech wypowie się wykonawca ja tylko opiszę co mu dostarczyłem do tego projektu.

Moją turbinę która miała już zmieniony wirnik na stronie zimnej na 47,7 i twardszy aktuator oraz uszkodzone turbo od Nissan 200sx którą kupiłem za grosze :) .

Na koniec wykres, ale podkreślmy to nie jest zasługa też samej turbiny ale też dobrego i zdrowego motoru.

http://bbtp.pl/download.htm?id=38474
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
Ostatnio zmieniony przez Maciuś 2017-01-06, 2:25 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
GrzechotnikT 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: ex2.0 16V, 2.0 16VT+
Wiek: 26
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 421
Skąd: Panki
Wysłany: 2017-01-09, 12:25 pm   

Właśnie odebrałem kolejne turbo od Bartłomiej Cyrek (bartek78) i firmy TurboLab. Bartek zrobił dla mnie już kilka turbin do qp, do silników diesla a teraz do projektu kolegi fiesty turbo. I dlatego chciałem bardzo gorąco polecić Bartka jeśli chodzi o regenerację, naprawę, itd. Człowiek ma strasznie duża wiedzę na temat turbin i silników potrafi strasznie dużo doradzić i pomoc. Dla mnie to najlepszy człowiek od turbo jakiego znam. Nigdy żadnych problemów zawsze profesjonalna i szybka naprawa, świetny kontakt. Dziś rzadko można spotkać tak uczciwych ludzi. Jeśli ktoś z was ma do naprawy jakąkolwiek turbine to tylko Bartek i TurboLab. Gorąco wszystkim polecam :-)

15873374_1308618802527483_2176018859188604060_n (1).jpg
Plik ściągnięto 16150 raz(y) 55,31 KB

15895041_1308618899194140_5279324116909063174_n (1).jpg
Plik ściągnięto 16150 raz(y) 57,11 KB

15895205_1308618782527485_2845588318714790078_n (1).jpg
Plik ściągnięto 16150 raz(y) 64,47 KB

15941399_1308618852527478_1937738815516655288_n (1).jpg
Plik ściągnięto 16150 raz(y) 52,94 KB

15965863_1308618925860804_910180453270881258_n (1).jpg
Plik ściągnięto 16150 raz(y) 83,32 KB

15941457_1308618829194147_8215519194369525410_n (1).jpg
Plik ściągnięto 16150 raz(y) 58,86 KB

_________________
1/4 mili I miejsce oCupacja 2013 ;peace
1/4 mili I miejsce oCupacja 2016 ;peace
204 Km i 317Nm => 238 Km i 357 Nm => 250 +km i 360+ Nm :) => 270km i 400nm :) :) :)

16VT + Turbo ori + koło CNC + dolot 550x180x65 + wydech 3" + EVOcars + walbro255
 
 
piotrekkk 
Young Forum User

Auto: 1.8
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 78
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 2017-02-08, 5:29 pm   

Ja również gorąco polecam. Co prawda osobiście turbiny nie regenerowałem, ale pomoc i wiedza ze strony Bartka bezcenna.

A pomyśleć, że jeszcze kilka lat temu jak napisałem coś negatywnego nt. EMP Turbo (ERNI) to mnie tu prawie zjedli.. Na szczęście 'świat' poszedł do przodu ;-)
 
 
Areco 
Young Forum User

Auto: FC :D /BMWF10 530d/
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 79
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2017-02-08, 7:27 pm   

:D polecam
 
 
karlos92 
Nie krzycz, jestem tu NOWY !!

Auto: Fiat coupe
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: Třinec
Wysłany: 2017-12-28, 2:49 pm   

Turbina 2 lata zamontowana i 25tys.km odhamowane 275km 360nm. GOOD work and thanks ))
 
 
bartek78 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 16vt ex,20vt+
Wiek: 40
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 120
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2018-03-26, 11:51 pm   

Cena promocyjna ograniczna na regenerację tb2810 rozmiar seryjny koło kompresji cnc typ 7/7 łopatek 10 gram lżejsze od seryjnego. Posiadam 2 szt.na dzień dzisiejszy koszt 1300zl dla ludzi z forum wysylka w cenie dla reszty 1350zł Plus koszt wysyłki.
_________________
16VT+ , 20VT+ :D
Ostatnio zmieniony przez bartek78 2018-06-24, 12:10 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group